Γιλέκο ασφαλείας Mitsubishi L200 Club Hellas
Γιλέκο ασφαλείας
€8,00
Στείλτε μας τα αρχεία σας για την εκτύπωση που θέλετε, και κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με το υλικό, και τις διαστάσεις της εκτύπωσης, και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας δώσουμε την προσφορά μας, καθώς και όποιες πληροφορίες θέλετε για την εκτύπωση που σας ενδιαφέρει.
2310785163 - 6945 68 88 77(Viber)
Παρακαλώ διαβάστε τις συχνές ερωτήσεις των πελατών μας…πιθανόν να βρείτε την απάντηση που ζητάτε.
Γιλέκο ασφαλείας Mitsubishi L200 Club Hellas
Γιλέκο ασφαλείας
Μόνο συνδεδεμένοι πελάτες που έχουν αγοράσει αυτό το προϊόν μπορούν να αφήσουν μία αξιολόγηση.
Πληροφορίες για την αποστολή των προϊόντων θα δείτε αναλυτικά εδώ.
Κατ΄αρχήν διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται πιο κάτω.
Επίσης μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε το κόστος αποστολής των εμπορευμάτων αυτών που θα επιστραφούν πίσω σε σας στην περίπτωση μη τήρησης των προδιαγραφών.
Στην RAFERI.GR έχετε το δικαίωμα επιστροφής αγορών εντός 10 ημερών με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας σε προϊόντα που δεν είναι custom made.
Όλες οι επιστροφές και ανταλλαγές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν.
Τα περισσότερα προϊόντα της RAFERI.GR κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας ή είναι σαφώς εξατομικευμένα αφού καταχωρείτε εσείς την διάσταση που εσείς επιθυμείτε αυτά και είναι τα custom made προϊόντα,
Σε αυτά δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με την γενική γραμματεία καταναλωτή.
Σε δεύτερη περίπτωση επιστροφή εμπορεύματος μπορεί να γίνει σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, και κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης στο τηλ. 2310 785 163 εντός 5 εργάσιμων ημερών, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό με δικά μας έξοδα επιστροφής του λάθους και αποστολής του σωστού.
Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Και τέλος μας δίνετε κάθε δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί στις αποθήκες μας σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται παρακάτω.
Θέλετε να επιστρέψετε κάτι; Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι πληρούνται τα ακόλουθα κριτήρια:
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ.2310 785 163 εντός 5 εργάσιμων ημερών για να μας δώσετε μια σύντομη περιγραφή για το ελάττωμα, καθώς και τουλάχιστον μία εικόνα,
όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία / βλάβη / διαφορά και εικόνες που μπορεί να προσαρτηθούν στο raferidigital@yahoo.gr
Όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι όπως στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να περιλαμβάνουν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, απόδειξη, δελτίο αποστολής , τιμολόγιο κτλ
Στην σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν επιστρέφεται σε μας σε ακατάλληλη κατάσταση, ίσως χρειαστεί να το στείλουμε πίσω σε σας
Τα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στην αποθήκη μας, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν φθορά στο δρόμο! Σας προτείνουμε να κρατήσετε μια απόδειξη της ταχυδρομικής αποστολής.
Επιστροφές στη διεύθυνση μας: 25ης Μαρτίου 45 ΤΚ 57008 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
Μην παραλάβετε το προϊόν. Επιστρέψτε το δέμα στον υπάλληλο της courier αμέσως και επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας στο τηλ. 2310 785 163, και αναφέρετε την καταστροφή.
Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 24 ωρών για να ισχύει η ασφάλεια – αποζημίωση του προϊόντος σας.
Εμείς με την σειρά μας θα επικοινωνήσουμε με την συνεργαζόμενη courier εταιρία για την αντικατάσταση του προϊόντος. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση – αντικατάσταση,
καλό θα ήταν να μας στείλετε τουλάχιστον μία φωτογραφία στο raferidigital@yahoo.gr, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία άμεσα.
Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής πίσω στα γραφεία μας του προϊόντος, καθώς ως παραλήπτης δεν είναι δυνατό η εταιρία μας να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.
Για την επιστροφή των χρημάτων σας αφού δεν είναι custom made πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Μπορεί να χρειαστούν έως και 12 εργάσιμες ημέρες (εκτός από τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες) από την ημερομηνία της επιστροφής σας που παραδόθηκε πίσω στην αποθήκη μας και να ολοκληρωθεί.
Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος από την μεριά της εταιρείας μας, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής.
Επιστροφές χρημάτων με Πιστωτικές κάρτες τα όποια έξοδα μεταφοράς των χρημάτων επιβαρύνουν εσάς λόγο προμήθειας του εκάστοτε τρόπου πληρωμής.
No account yet?
Create an Account
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.