Παρακαλώ διαβάστε τις συχνές ερωτήσεις των πελατών μας…πιθανόν να βρείτε την απάντηση που ζητάτε.


Κούπα με Αρωματικό φυτό Βασιλικός
€9,90
Κούπα με Αρωματικό φυτό και εκτύπωση.
-
Επιλέξτε το πως θέλετε την κούπα σας
- (μέγιστο μέγεθος αρχείου 64 MB)
ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ
ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Στείλτε μας τα αρχεία σας για την εκτύπωση που θέλετε, και κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με το υλικό, και τις διαστάσεις της εκτύπωσης, και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας δώσουμε την προσφορά μας, καθώς και όποιες πληροφορίες θέλετε για την εκτύπωση που σας ενδιαφέρει.
2310785163 - 6945 68 88 77(Viber)
Τυπωμένη Κούπα με Αρωματικό φυτό Βασιλικός
Κούπα με Αρωματικό φυτό Βασιλικός
Η Κούπα με Αρωματικό φυτό Βασιλικός είναι ένα μοναδικό δώρο που θα κλέψει τις εντυπώσεις και θα ανανεώσει τον χώρο της κουζίνας σας. Για τους λάτρεις της μαγειρικής και όχι μόνο.
Στολίστε τη κουζίνα σας με τις όμορφες κούπες που περιέχουν αρωματικά φυτά και χρησιμοποιήστε τα φρέσκα φυτά από τον μίνι κήπο σας στις γαστρονομικές σας ανησυχίες.
Στη κούπα έχετε επίσης τη δυνατότητα εντελώς δωρεάν να βάλετε όποια φωτογραφία ή παράσταση θέλετε εσείς.
Μπορείτε να επιλέξετε όσα θέλετε από τα οχτώ φυτά και να δημιουργήσετε ένα μικρό κήπο στη κουζίνα σας.
Η κούπα με το Αρωματικό φυτό μπορεί να έρθει στο χώρο σας σε 3-4 μέρες και θα την απολαύσετε στο γραφείο ή στο σπίτι σας.
Ιδανικό και εύχρηστο δώρο για αγαπημένα πρόσωπα,γενέθλια,ονομαστικές γιορτές ,γιορτή μητέρας,γιορτή πατέρα κ.λ.π.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΦΥΤΟ
Κατάγεται πιθανότατα από την Ινδία από την οποία ταξίδεψε πριν από 4.000 στην Αίγυπτο, στην αρχαία Ελλάδα και τέλος στην Ευρώπη.
Φυτό ποώδες μονοετές καλλωπιστικό, με φύλλα ελλειπτικά και ωοειδή και άνθη άσπρα που σχηματίζονται στις κορφές των βλαστών.
Ανθίζει από την άνοιξη μέχρι το καλοκαίρι ανάλογα με την εποχή σποράς. Στην Ελλάδα επίσης, ευδοκιμεί ένα είδος βασιλικού, ο αθάνατος, ο οποίος διατηρείται δροσερός και πράσινος ακόμη και το χειμώνα.
Πρόκειται για ένα μισό-σκληραγωγημένο ετήσιο φυτό πιο γνωστό ως μαγειρικό βότανο.
Ο βασιλικός είναι πολύ ευαίσθητος στο κρύο, με την καλύτερη ανάπτυξη σε θερμές και ξηρές συνθήκες.
Παρά το γεγονός, ότι ο βασιλικός αναπτύσσεται καλύτερα σε εξωτερικούς χώρους, μπορεί να καλλιεργηθεί σε εσωτερικούς χώρους σε μια κούπα και όπως και τα περισσότερα βότανα, θα αναπτυχθεί καλύτερα, σε ένα περβάζι παραθύρου.
Τα κίτρινα φύλλα στο κάτω μέρος του φυτού, είναι μια ένδειξη ότι το φυτό έχει αγχωθεί. Συνήθως, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται λιγότερο νερό.
Ιστορία και παράδοση
Λέγεται πως, όταν ο Μέγας Αλέξανδρος γύρισε από την εκστρατεία του στις Ινδίες, μεταξύ των άλλων, έφερε και τον βασιλικό μαζί του.
Οι αρχαίοι Έλληνες δεν εκτιμούσαν το φυτό καθώς πίστευαν ότι οι σκορπιοί προτιμούσαν να φωλιάζουν κάτω από τις γλάστρες του και ότι η έντονη μυρωδιά του ήταν είδος κατάρας.
Ακόμη και σήμερα, τόσο στην Ιταλία όσο και στην Ελλάδα, το φυτό θεωρείται σύμβολο της αγάπης και οι νεαρές κοπέλες συνηθίζουν να προσφέρουν στους αγαπημένους τους κλωνάρια βασιλικού.
Η λέξη «βασιλικός», προέρχεται από την ελληνική λέξη «βασιλεύς», που σημαίνει «βασιλιάς»
Η λαϊκή παράδοση λέει πως «όπου φυτρώνει βασιλικός δε πηγαίνει το κακό» και «όπου υπάρχει βασιλικός, δε ζει το κακό».
Όταν ο βασιλικός δωρίζεται, φέρνει καλή τύχη σε ένα νέο σπιτικό. Για αυτό, άλλωστε, από το Μάιο και μετά δε θα βρείτε σπίτι χωρίς μια γλάστρα του.
Χρήσεις του Βασιλικού
Αρωματίζει διάφορα ψητά, σαλάτες, βραστά, κοκκινιστά, σούπες κλπ.
Επίσης ταιριάζει πολύ σε σάλτσες που έχουν ως βάση τη φρέσκια ντομάτα . Π.χ. μια σαλάτα ντομάτας μαζί με φρεσκοκομμένα φύλλα βασιλικού, είναι μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Η κούπα λόγω της επίστρωσης που διαθέτει για τη εκτύπωση της φωτογραφίας είναι προτιμότερο να πλένεται στο χέρι για να κρατήσει τη ζωντανά τα χρώματα και τη λάμψη της.
Εναλλακτικά μπορείτε να βρείτε απλές κούπες από τη συλλογή μας ΕΔΩ .
Για μεγαλύτερη ποσότητα ζητήστε μας προσφορά για τον αριθμό τεμαχίων που σας ενδιαφέρει και θα σας απαντήσουμε άμεσα.
Μόνο συνδεδεμένοι πελάτες που έχουν αγοράσει αυτό το προϊόν μπορούν να αφήσουν μία αξιολόγηση.


ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
Πληροφορίες για την αποστολή των προϊόντων θα δείτε αναλυτικά εδώ.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;
Κατ΄αρχήν διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται πιο κάτω.
Επίσης μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε το κόστος αποστολής των εμπορευμάτων αυτών που θα επιστραφούν πίσω σε σας στην περίπτωση μη τήρησης των προδιαγραφών.
Στην RAFERI.GR έχετε το δικαίωμα επιστροφής αγορών εντός 10 ημερών με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας σε προϊόντα που δεν είναι custom made.
Όλες οι επιστροφές και ανταλλαγές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν.
Τα περισσότερα προϊόντα της RAFERI.GR κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας ή είναι σαφώς εξατομικευμένα αφού καταχωρείτε εσείς την διάσταση που εσείς επιθυμείτε αυτά και είναι τα custom made προϊόντα,
Σε αυτά δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με την γενική γραμματεία καταναλωτή.
Σε δεύτερη περίπτωση επιστροφή εμπορεύματος μπορεί να γίνει σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, και κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης στο τηλ. 2310 785 163 εντός 5 εργάσιμων ημερών, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό με δικά μας έξοδα επιστροφής του λάθους και αποστολής του σωστού.
Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Και τέλος μας δίνετε κάθε δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί στις αποθήκες μας σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται παρακάτω.
Πώς μπορώ να επιστρέψω κάτι;
Θέλετε να επιστρέψετε κάτι; Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι πληρούνται τα ακόλουθα κριτήρια:
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ.2310 785 163 εντός 5 εργάσιμων ημερών για να μας δώσετε μια σύντομη περιγραφή για το ελάττωμα, καθώς και τουλάχιστον μία εικόνα,
όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία / βλάβη / διαφορά και εικόνες που μπορεί να προσαρτηθούν στο raferidigital@yahoo.gr
Όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι όπως στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να περιλαμβάνουν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, απόδειξη, δελτίο αποστολής , τιμολόγιο κτλ
Στην σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν επιστρέφεται σε μας σε ακατάλληλη κατάσταση, ίσως χρειαστεί να το στείλουμε πίσω σε σας
Τα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στην αποθήκη μας, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν φθορά στο δρόμο! Σας προτείνουμε να κρατήσετε μια απόδειξη της ταχυδρομικής αποστολής.
Επιστροφές στη διεύθυνση μας: 25ης Μαρτίου 45 ΤΚ 57008 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Τι θα συμβεί εάν λάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν;
Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
Μην παραλάβετε το προϊόν. Επιστρέψτε το δέμα στον υπάλληλο της courier αμέσως και επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας στο τηλ. 2310 785 163, και αναφέρετε την καταστροφή.
Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 24 ωρών για να ισχύει η ασφάλεια – αποζημίωση του προϊόντος σας.
Εμείς με την σειρά μας θα επικοινωνήσουμε με την συνεργαζόμενη courier εταιρία για την αντικατάσταση του προϊόντος. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση – αντικατάσταση,
καλό θα ήταν να μας στείλετε τουλάχιστον μία φωτογραφία στο raferidigital@yahoo.gr, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία άμεσα.
Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής πίσω στα γραφεία μας του προϊόντος, καθώς ως παραλήπτης δεν είναι δυνατό η εταιρία μας να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.
Πώς μπορώ να πάρω την επιστροφή των χρημάτων μου;
Για την επιστροφή των χρημάτων σας αφού δεν είναι custom made πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Μπορεί να χρειαστούν έως και 12 εργάσιμες ημέρες (εκτός από τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες) από την ημερομηνία της επιστροφής σας που παραδόθηκε πίσω στην αποθήκη μας και να ολοκληρωθεί.
Ποιος πληρώνει τα μεταφορικά για την επιστροφή προϊόντων;
Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος από την μεριά της εταιρείας μας, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής.
Επιστροφές χρημάτων με Πιστωτικές κάρτες τα όποια έξοδα μεταφοράς των χρημάτων επιβαρύνουν εσάς λόγο προμήθειας του εκάστοτε τρόπου πληρωμής.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.